Nog 2 dagen om je aan te melden voor de SV Zevenhoven WK Poule 2022

Op zondag 20 november gaat het veelbesproken WK 2022 in Qatar van start, met een dag later de wedstrijd Nederland tegen Senegal. Voor ons genoeg reden om als club weer een WK-Poule te organiseren en dat doen we dit jaar in combinatie met Scorito. Inmiddels hebben we al meer dan 60 deelnemers, aanmelden is mogelijk tot zondag 20 november 17:00 uur.

Het inschrijfgeld bedraagt €7,50 en zal geïncasseerd worden door middel van een tikkie. Van het inschrijfgeld gaat er 45% naar de winnaar, 25% naar de nummer 2 en de nummer 3 ontvangt 10% van de prijzenpot.

Maar dat is nog niet alles. Dit jaar zal er ook een prijs uitgereikt worden aan de koploper na de poulefase. Er komt een prijs voor de hoogst geëindigde jeugdspeler en ook de vrouwelijke deelneemster met de meeste punten zal extra in het zonnetje gezet worden.

Alsof het nog niet genoeg is, gaan we als club ook op zoek naar het team met de meeste kennis. Er zijn subleagues aangemaakt voor onze seniorenteams en de JO17 (bij animo bij andere teams kunnen ook deze leagues aangemaakt worden), zitten er minimaal 4 spelers in deze subleague dan komen jullie in aanmerking voor de teamprijs. Na afloop van het toernooi zal namelijk de totaalscore van jullie subleague gedeeld worden door het aantal deelnemers, de subleague die dan gemiddeld het beste scoort wint een prijs die alom begeerd is.

De deelnamelinks aan de subleagues zullen in de whatsappgroepen van de teams gedeeld worden op een later moment. In eerste instantie is enkel inschrijven voor de hoofdpoule en het betalen van het betaalverzoek voldoende voor een deelname.

Aarzel niet langer en meld je aan door op deze link te klikken.

Voor vragen kun je terecht bij Erik Luijben of Leon Kampman.