Nieuwsflits september 2015

Mag ik mij even voorstellen? Mijn naam is Jacco Schoonenwolf, ik woon sinds 1973 in Zevenhoven. Van de E t/m de A1 junioren ben ik lid geweest van SVZ. Met veel plezier heb ik fanatiek gevoetbald en hele zaterdagen doorgebracht op het terrein van SVZ. Daarna heb ik mij volledig gericht op de tennissport maar heb altijd in mijn achterhoofd gehouden nog een kreeg terug te komen bij SVZ. Helaas is dat als voetballer niet gelukt. Maar nu dus wel als nieuwe jeugdvoorzitter. Ik loop nu een paar maanden mee en moet zeggen dat we een geweldige jeugdcommissie hebben met heel veel energie en nieuwe ideeën. Ik zie de toekomst van de jeugdafdeling van SVZ dan ook heel positief tegemoet.

Helaas zijn er enkele aftredende leden binnen het jeugdbestuur: voor Paul Putman en Remco Kragtwijk was vorig jaar hun laatste seizoen in de jeugdcommissie. Beide bedankt voor de grote inzet de afgelopen jaren! Remco’s taken worden overgenomen door een nieuw lid in de commissie Jeroen Haverkamp – welkom Jeroen!

Het jeugdbestuur seizoen 2015-2016

• Voorzitter                                                         : Jacco Schoonenwolf
  • Technische Commissie                                  : Jerry Groeneveld en Leon Kampman
  • Junioren secretariaat                                     : Robin Domburg
  • Pupillen secretariaat                                      : Jeroen Haverkamp
  • Evenementen overige voetbalzaken           : Leybra Stolk, Jos van de Berg, Bart van de                                                                                   Broek en Jeffrey Bosman

Teams

• Allereest welkom aan de nieuwe leden! We zijn blij verrast door de vele nieuwe aanmeldingen bij de D-E-F pupillen en kabouters, welkom allemaal!
  • Met vreugde kunnen wij iedereen mededelen dat wij Pieter Verkerk hebben binnengehaald als trainer/coach van ons vlaggenschip van de jeugd – de A1. Wij wensen Pieter en zijn jongens een heel goed en succesvol seizoen toe.
  • Alle teams zijn aan de bekercompetitie begonnen, inmiddels zijn bijna alle teams voorzien van trainers en leiders. Allemaal bedankt voor jullie inzet, laten we er een mooi seizoen van maken.
  • De enige trainer die nog wordt gezocht is voor de E2 op woensdagavond van 1800-1900 uur. Richard de Kruijf gaat de maandagtraining verzorgen. Voor meer informatie raadpleeg Jerry Groeneveld of Leon Kampman hiervoor.
  • Tijdens de beker competitie willen wij graag alle teams op de foto Dit doet Wim Kweekel voor ons. Tijdens de eerste zaterdag zijn 4 teams gefotografeerd. In de komende weken zullen de overige teams aan de beurt komen. Wim bedankt voor jouw hulp, iedereen vindt de foto’s prachtig!
  • Richard Corts is ook weer begonnen met het kaboutervoetbal. Op dit moment heeft hij 14 kabouters onder zijn hoede. Dit het grootste aantal ooit! Complimenten voor Richard en zijn team, ga zo door!

Activiteiten

• De voetbalclinic op zaterdag 4 juli was een groot succes, het is ons streven hier een jaarlijks terugkerend evenement van te maken.
  • Voetbalkamp en de Dagwinkel sportdag waren zoals altijd weer fantastische afsluiters van het vorige seizoen. Heel veel kinderen hebben genoten van alle activiteiten die er werden georganiseerd door de vele vrijwilligers. Onze dank daarvoor.

Organisatie

• Als vereniging wordt er gewerkt aan een complete lijst van onze zeer waardevolle vrijwilligers. Binnenkort zullen de meeste vrijwilligers een email ontvangen met daarin een paar vragen over hun vrijwilligers werk bij SVZ. Graag deze mail beantwoorden voor 18 september 2015.
  • De keukendiensten in de SVZ kantine worden grotendeels ingevuld door vrijwilligers. Dit jaar gaan we dit aanvullen met hulp vanuit de voetbalteams. Het betreffende team zal iemand aanwijzen om op zaterdag van 11.00-13.00 in de keuken te helpen. Vanzelfsprekend is dat heel gezellig en dat patatje na afloop maakt het helemaal af! De indeling voor de komende weken:
  • MB1    Zaterdag 12 september, 11.00 – 13.00 uur
  • C1       Zaterdag 19 september, 11.00 – 13.00 uur
  • D1       Zaterdag 26 september, 11.00 – 13.00 uur
  • Op dit moment zijn wij bezig met een controle van alle SVZ spullen die iedereen in zijn/haar beheer heeft. Dit geldt met name voor de leiders/trainers. Denk aan kleding, ballen, sleutels, ect. Graag jullie medewerking zodat wij alle lijsten weer kloppend kunnen maken. Alvast bedankt.
  • Onze technische commissie heeft inmiddels afgezien van een door sponsoren betaald opleidingsplan. Na een goed overleg met alle jeugdtrainers van de vereniging is er besloten om zoveel mogelijk zelf te doen met behulp van enkele gasttrainers die daarbij komen helpen. Tevens zullen de trainers vaker bij elkaar komen om onderling ervaringen en kennis met elkaar uit te wisselen.

Tot slot wil ik alle teams veel succes wensen in de bekercompetitie van 2015. Achter de schermen gaan wij vrolijk verder met nieuwe ideeën en activiteiten die jullie dit seizoen gaan beleven – na de bekercompetitie gaan wij daar echt mee van start.

Het eerste initiatief waar ik jullie nu al over kan vertellen is de inzet van de selectiespelers bij de D-E-F trainingen. Elke eerste maandag van de maand zullen 2 spelers van de SVZ selectie mee gaan doen/helpen bij deze trainingen.

Tot ziens op het voetbalveld,

Jacco Schoonenwolf
Jeugdvoorzitter SVZ