De officiƫle website van

Nieuwkoop gelukkigste in derby

Nieuwkoop heeft in de derby tegen Zevenhoven de volle drie punten gepakt. In een hele spannende tweede helft waar de wedstrijd alle kanten op kon, trok Nieuwkoop aan het langste eind: 3-2.

Het was een feestelijke dag voor Zevenhoven. Na een renovatie van het eerste veld waren er enkele festiviteiten georganiseerd om de heropening van dit veld te vieren. Zo werd Zevenhoven JO-11 gehuldigd vanwege hun herfstkampioenschap, was er een sfeeractie en werd na de wedstrijd het nieuwe clublied onthuld. Al met al een mooie dag voor de club. Deze dag kon natuurlijk nog veel mooier gemaakt worden met een goed resultaat, thuis tegen rivaal Nieuwkoop. Nadat alle gele rook van het veld was gewaaid en de fakkels veilig in de emmers met water lagen, werd er om omstreeks 14:30 afgetrapt.

Lees verder op RTV Lokaal

Opstelling Zevenhoven: Mylo van Leeuwen; Nick Vis, Frank Koelewijn, Koen Aartman, Bart v/d Broek; Senad Rasljanin (60. Jos v/d Broek), Luke v/d Broek (80. Robin Leliveld), Jesper Rijneker; Mitchel Pijpers, Danilo Boon, Berry Peters