De officiƫle website van

Nieuwe aangescherpte coronamaatregelen

Afgelopen maandag heeft het kabinet bekend gemaakt dat de coronamaatregelen weer verder zijn aangescherpt. Hierdoor is de kantine nu voor 3 weken dicht en zijn er bij de wedstrijden geen toeschouwers toegestaan. Deze maatregelen zijn dus ook van toepassing bij SV Zevenhoven en duren in elk geval tot 20 oktober. Daarnaast hebben we als vereniging besloten tot enkele aanvullende maatregelen:

• Bij wedstrijden is alleen begeleiding toegestaan om aanwezig te zijn.
  • Bij uitwedstrijden zijn ook de rijders toegestaan. Wel is dit afhankelijk van de coronamaatregelen die bij de desbetreffende club gelden. Houd deze dus in de gaten.
  • Voor uitwedstrijden zal verzameld worden op de parkeerplaats.
  • De kleedkamers – voor zowel thuis als uitspelende teams – blijven geopend. Wel dient een ieder hier de bekende regels na te leven en zal een ieder zo snel mogelijk moeten omkleden/douchen.
  • Voor teams van Zevenhoven die uit spelen en daar niet kunnen omkleden/douchen is er de mogelijkheid om zich op de club om te kleden en te douchen.
  • De bestuurskamer is op wedstrijddagen alleen geopend voor bestuursleden om de scheidsrechters en tegenstanders te ontvangen.
  • In de rust zal er geen thee/limonade beschikbaar zijn. Zorg dus voor je eigen drinken.
  • Bij trainingen blijven de kleedkamers geopend. Wel zal een ieder zo snel mogelijk moeten omkleden/douchen.
  • De kantine is dus ook gesloten voor activiteiten als koersbal en “meer bewegen voor ouderen”.