MO19 en JO9-2 kampioen!

Binnen onze jeugd zijn zowel de MO19 als de JO9-2 kampioen geworden. Een onwijs knappe prestatie van de ploegen die beiden ook nog eens ongeslagen zijn.

De JO9-2 was stiekem al kampioen, maar dat werd door het hele dorp perfect stil gehouden tegenover de spelers. Toch heeft de spanning van deze ‘kampioenswedstrijd’ geen seconde invloed gehad op de meiden en jongens van de JO9-2. Tegenstander Alphia JO9-6 werd overlopen en met een verdiende 5-0 nederlaag naar huis gestuurd. Een uitslag die gezien de kansen ook zomaar 13-3 had kunnen zijn, maar daar heeft niemand het meer over. Na afloop kregen ze allemaal een medaille, beker, kampioensshirt en een heuse kampioensschaal en kon het feest beginnen!

Bron foto: Wim Kweekel

Voor de MO19 was het geen seconde te merken dat het de kampioenswedstrijd was. Tegen SJC in Noordwijk liep het direct bij de meiden en dan kan voetbal leuk zijn om naar te kijken.
Het verschil in kwaliteit kwam uiteindelijk duidelijk naar voren in de uitslag, het werd 1-6. Kampioen worden op een overtuigendere manier kan bijna niet; 14 wedstrijden winnen, één gelijk spelen en niets verliezen!

Bron foto: Han van Rijn

Vanuit het jeugdbestuur willen we de spelers, begeleiding en alle andere mensen die aan deze mooie prestaties hebben bijgedragen hartelijk feliciteren met de kampioenschappen! Tijdens de afsluiting op 20 mei zullen deze teams nog eens extra in het zonnetje worden gezet.

De kampioenswedstrijden zijn ook op beeld vastgelegd! De linkjes zijn hier te vinden.