Met SVZ naar Sparta vs. SC Heerenveen

We hebben er lang op moeten wachten, maar eindelijk mogen we weer een wedstrijd gaan bezoeken met onze jeugdleden. Na eerdere succesvolle bezoeken aan Sparta, ADO Den Haag, AZ en FC Volendam, bieden we jullie nu de mogelijkheid om spelers als Tom Beugelsdijk, Siem de Jong en Sven van Beek in actie te zien.

De wedstrijd wordt gespeeld op zondag 3 april om 14:30 uur op Het Kasteel. Voor het vervoer zorgen wij, want om 12:30 uur zal er een bus vertrekken vanaf het parkeerterrein van SVZ. Rond 18:00 uur zijn we vervolgens weer terug in Zevenhoven.

Helemaal gratis is deze middag niet, maar we hebben de kaarten bij Sparta wel voor een leuke prijs kunnen aanschaffen. Jeugdleden van SVZ betalen namelijk maar €5,- per kaartje en volwassenen die mee willen naar deze wedstrijd betalen €12,50.

Dit uitje is mede mogelijk gemaakt door de inzet van al onze jeugdleden bij de lotenverkoop van de Grote Clubactie.

Aanmelden voor dit leuke uitje kan vanaf nu door contact op te nemen met Leon Kampman (06-12521917 of leon.kampman@outlook.com). Jeugdleden en jeugdbegeleiders krijgen voorrang voor dit uitje, maar iedereen met interesse kan zich aanmelden.