De officiƫle website van

Meld je aan voor je vrijwilligerspunten

Zoals iedereen weet dien je per jaar 40 vrijwilligerspunten te halen. Dit kun je op allerlei manieren behalen door bijvoorbeeld trainer/leider te zijn of in een commissie te zitten. Voor eenieder die geen structureel vrijwilligerswerk verricht is het mogelijk om deze punten te halen door op incidentele basis vrijwilligerswerk te verrichten. Dit is mogelijk door je in de voetbal.nl app aan te melden voor bijvoorbeeld bardiensten, keukendiensten of bestuursdiensten. Hierbij kun je zelf aangeven welke datum en tijdstip voor je uitkomt. Iedereen die zichzelf niet indeelt wordt automatisch ingedeeld met het risico dat een datum/tijdstip niet voor je uitkomt. Je dient dan echter zelf voor vervanging te zorgen.

In de afgelopen periode zijn weer een aantal personen niet komen opdagen voor hun vrijwilligerstaken. Hierbij zadel je niet alleen de club, maar ook je collega vrijwilligers met een groot probleem op. Zorg ervoor dat je jezelf indeelt voor een vrijwilligerstaak en draag je steentje bij! Het gaat immers maar om een paar uur per jaar.

Bij vragen en/of opmerkingen kun je contact opnemen met iemand van het bestuur.

Namens het bestuur,
Erik Luijben