Marcel Wagenhuis nieuwe trainer van Zevenhoven Vrouwen

SV Zevenhoven heeft in Marcel Wagenhuis de opvolger gevonden voor Pierre van Eijk als trainer van de vrouwen. De 61-jarige Wagenhuis is woonachtig in Uithoorn en gaat volgend seizoen zowel VR1 als VR2 trainen. Daarnaast wordt hij op wedstrijddagen de coach van VR1. Wagenhuis is momenteel technisch jeugd coördinator bij SV Ouderkerk en heeft z’n eigen meiden voetbal academie. In het verleden heeft Wagenhuis onder andere de vrouwen van Pancratius en VV UDO (tegenwoordig FC Oegstgeest) getraind, is hij trainer geweest van het 1e elftal van SC Voorland, was hij actief in de jeugd van KDO en Legmeervogels, en was hij hoofd jeugdopleidingen bij Sportlust ’46. Het bestuur van SV Zevenhoven is dan ook blij met de aanstelling van Wagenhuis.