De officiƫle website van

Marcel Jansen en Joop Zwart overleden

Nadat SV Zevenhoven eind november jl. werd getroffen door het overlijden van trouwe supporter Jos Vergeer, werden we dit weekend opgeschrikt door het overlijden van een tweetal (oud-)leden, te weten Marcel Jansen en Joop Zwart.

Marcel was tevens een loyale sponsor, waar we nooit vergeefs een beroep op deden bij evenementen in de vorm van het gebruik van materialen en machines om een en ander op logistiek gebied te doen slagen.

Joop is jaren geleden verhuist naar Sint Maarten, om daar een nieuw bestaan op te bouwen en was voordien een super-vrijwilliger, die vooral voor de jeugdafdeling enorm veel betekent heeft. Van het voetbalkamp tot trainingen geven en secretariaatswerk, etc, etc.
Twee jaar geleden was hij onverwachts nog even op de accommodatie tijdens de Zevenloop en hebben we nog een paar oude verhalen op kunnen halen.

Zij zijn beiden overleden na een slopende ziekte.

Het bestuur van SV Zevenhoven wenst de families veel sterkte toe.