Maak kans op mooie prijzen met een superlot van SV Zevenhoven!

In de afgelopen 2 weken heeft de jeugd van SVZ loten verkocht voor de Grote Clubactie. De Grote Clubactie is een nationale loterij, waarbij mooie prijzen als geldbedragen, auto’s, reischeques, fietsen, maar ook vele kleinere prijzen te winnen zijn!

Op dit moment zijn nog niet alle loten ingeleverd, maar dankzij de inspanningen van onze jeugd hebben we nu al een recordaantal loten verkocht ten opzichte van voorgaande jaren! De opbrengst van deze verkoop wordt gebruikt voor de jeugd, zoals het wedstrijdbezoek aan AZ – FC Volendam en ons fantastische voetbalkamp.

Ook dit jaar is het weer mogelijk om een superlot te kopen. Een aantal sponsoren hebben hier al gebruik gebruik van gemaakt, maar veel van onze trouwe superloten kopers zijn nog achtergebleven. Vanaf deze week gaan we de kopers van een superlot bekendmaken via onze socialmediakanelen.

Wil jij (ook) dit jaar onze vereniging extra steunen door het kopen van een superlot? Vul dan dit formulier in via of neem contact op met Erik Luijben (06-24902188). De opbrengst van de superloten gaat gebruikt worden voor het opknappen van de bestuurs- en bespreekkamer.

Alvast bedankt namens de hele vereniging.