Let’s play darts (editie 6)!

Ja dartvrienden! 10 januari 2020 is het zover; alweer het zesde SV Zevenhoven koppel-dartstoernooi gaat los! Vanaf volgende week donderdag (5 december) kan er ingeschreven worden.

De bedoeling is dat minimaal één persoon van jullie koppel lid is van SVZ of iets met de vereniging te maken heeft. Meedoen aan het toernooi mag vanaf 16 jaar en ouder.

Vanaf 19:30 uur gaan we in een poulesysteem 501 (best of 3) gooien dus je gooit altijd een paar wedstrijden.

De eerste 2 teams van de poule gaan door naar het knock-out systeem.

Ook moet je in je poule natuurlijk een keertje schrijven/tellen.

Net als bij de vorige edities hebben we een maximum van 40 koppels. Dit maximum is vorig jaar binnen een dag bereikt, dus wacht niet te lang met inschrijven! Inschrijven kan weer op de lijst bij de dartborden in de kantine, of door een app te sturen naar iemand van de organisatie. Dit kan vanaf donderdag 5 december, inschrijvingen die voor die datum binnenkomen wordt niets mee gedaan. Inschrijfgeld is wederom een tientje per koppel, te betalen op de avond zelf.

Ook het jeugdtoernooi keert weer terug, dit keer een dag erna op zaterdagmiddag 11 januari. Meer informatie volgt binnenkort!

Ik zou zeggen blijven oefenen (ook met tellen) en tot de 10e!

De Dartcommissie

Pino – Gomp – Speenbiek – Fluit – Domp