Lente bingo op zaterdag 11 april

bingoZaterdag 11 april staat de gezelligste bingo bij SV Zevenhoven op het programma. Je bent van harte welkom om 20.00 uur. Zorg dat je op tijd bent, zodat je geen ronde hoeft te missen!

Iedere bingoronde heeft een ander thema. Zo is er een zomerronde en een cosmeticaronde, maar uiteraard is er ook een spelletjes- en DVD-ronde voor de kids. We sluiten af met de superronde en ook dit keer zijn er fantastische prijzen te winnen!

Kom gezellig bingoën bij SV Zevenhoven en maak kans op mooie prijzen. Er zijn prijzen te winnen voor jong én oud. Hoe groter de koppel, hoe gezelliger het is! Dus neem gezellig je vrienden en/of vriendinnen mee! We zien jullie graag 11 april om 20.00 uur in onze sportkantine.

Opbrengst
De opbrengst gaat zoals ieder jaar naar het voetbalkamp voor de jeugd. De eerste week van de zomervakantie gaan alle jeugdleden op voetbalkamp. Mede door de bingo kunnen we voor de jeugdleden ieder jaar weer een fantastisch voetbalkamp organiseren.