Leerzame avond voor jeugdtrainers bij De Complete Techniek

Nadat op 12 en 13 augustus de jeugd van SV Zevenhoven en regio clubs de mogelijkheid hebben gekregen om deel te nemen aan trainingen van De Complete Techniek via de Pluto voetbaldagen, waren 27 september de trainers aan de beurt. Bij SV Nieuwkoop werden zij ontvangen door Dennis van den IJssel en Lars van Halteren. Na een korte presentatie over het doel van de avond, kon er direct worden gekeken hoe zo’n training in de praktijk gebracht wordt.

Centraal hierbij stond:

1. De intensiteit van trainen – voetbalconditie
2. Niveauverschil binnen de groep
3. Kinderen beter laten luisteren en gemotiveerd raken (juiste mindset)

Tijdens en na afloop van de presentatie en training was er uitgebreid de mogelijkheid tot het stellen van vragen, waar natuurlijk de uitdagingen van kleine clubs uitgebreid aan bod kwam. Een super leerzame avond voor de aanwezigen en een mooi initiatief van De Complete Techniek en Pluto Sport!

Dank namens de jeugdtrainers van SV Zevenhoven!