Koop (super)loten voor de Grote Clubactie!

Het is inmiddels 2,5 week geleden dat de jeugd van SV Zevenhoven langs de deuren in het dorp ging om loten voor de Grote Clubactie te verkopen. Het was een succesvolle verkoopavond, waarop ruim 700(!) loten zijn verkocht. Sinds die tijd zijn er ook nog een groot aantal loten online verkocht en hebben meer dan 20 personen/bedrijven een superlot gekocht! Alle kopers zijn we zeer dankbaar, aangezien we in deze moeilijke tijd toch al een mooi bedrag voor onze vereniging hebben opgehaald.

Het is overigens nog een paar weken mogelijk om loten of superloten te kopen. Via deze link is het mogelijk om een lot te komen voor slechts € 3,- en daarvan gaat maar liefst 80% van de opbrengst direct in onze clubkas. Hierbij maak je ook nog eens kans op mooie prijzen en vanuit onze vereniging wordt er ook nog een verloting gehouden waarbij onderstaande prijzen te winnen zijn.

Een ieder die een superlot koopt krijgt een vermelding op onze Facebook pagina. In de afgelopen periode zijn er al een groot aantal kopers gepasseerd, maar ook in de komende weken zullen er nog een aantal langskomen. Wil jij ook een superlot? Neem dan contact op met Mario Wouters (06-22832568), Erik Luijben (06-24902188) of Nicole Kragtwijk (06-23673004), of bestel ze via deze link. Een superlot bestaat uit 50 reguliere loten en kost € 150,-. Een ideale mogelijkheid om met je bedrijf om als team onze club te steunen!

Prijzen verloting

• Nike bal
  • Jack Daniel’s Whiskey pakket – gesponsord door K&S Transport
  • Brunch voor 2 personen op zondag van 11:00-14:00 uur (incl. drinken) bij ‘t Leeuwtje