Koop nu een (super)lot van SV Zevenhoven!

Dit jaar doen wij als vereniging voor de 4de keer mee aan de Grote Clubactie. De Grote Clubactie is een nationale loterij, waarbij mooie prijzen als geldbedragen, auto’s, reischeques, fietsen, maar ook vele kleinere prijzen te winnen zijn! Alle jeugdleden hebben zaterdag 23 september hun lotenboekje ontvangen om 2 weken lang loten te verkopen voor SVZ, welke tevens via deze link te koop zijn. De opbrengst van de verkoop gebruiken we weer voor de jeugd zoals voor ons fantastische voetbalkamp!

Ook dit jaar is het mogelijk om een superlot te kopen. Wil jij dit jaar onze vereniging extra steunen door het kopen van een superlot? Vul dan hier het formulier of neem contact op met Erik Luijben (06-24902188). De opbrengst van de superloten gaat gebruikt worden voor het opknappen van de bestuurs- en bespreekkamer.

Alvast bedankt namens de hele vereniging.