Koop nu een Superlot van SV Zevenhoven voor de Grote Clubactie!

Ook dit jaar doet SV Zevenhoven weer mee aan de Grote Clubactie. We verkopen net als vorig ook weer superloten om geld te verzamelen voor onze mooie club. Vorig jaar hebben we ruim €8.000 opgehaald en dit jaar hopen we weer in de buurt te komen om o.a. de toiletgroepen helemaal af te maken, zodat onze schitterende kantine dan helemaal af is. Er zijn ook dit jaar weer hele mooie prijzen te winnen zoals €100.000, vakantie tripjes, elektrische fietsen, dinerbonnen, auto’s en nog veel meer. Belangrijker is dat 80% van de opbrengst naar de club gaat, wat ons dus weer enorm zou helpen.

Wil je SV Zevenhoven helpen met het kopen van een superlot? Meld je dan bij Mario Wouters (0622832568) of bij Ruud Bos (0649056315), of vul je gegevens in via deze link.

Alvast bedankt voor de steun namens de hele club.

Sportieve groet namens de sponsorcommissie.