Kookcafé op zondag 10 november

Op zondag 10 november zal onze voetbalkantine weer omgetoverd worden tot een echt restaurant. Een SVZ kookcafé waar een aantal van onze jeugdleden u een heerlijke avond zullen bezorgen.

U krijgt in ons kookcafé een plaats aangewezen door onze gastheren en gastvrouwen, u wordt voorzien van een drankje en uiteraard wordt er met liefde en passie gekookt.

Onder leiding van chef-kok Robin Verlaan zullen onze jeugdleden u verrassen met een voortreffelijk driegangendiner met dit jaar een kersttintje.

Er kan gereserveerd worden voor twee tijden:

• 1e ronde van 17.00 uur – 18.30 uur
  • 2e ronde van 19.30 uur – 21.00 uur

Reserveren kan vanaf zaterdag 19 oktober 09.00 uur door het sturen van een app naar Nicole Kragtwijk (06-23673004). Vermeld hierbij je naam, het aantal personen en een voorkeur van tijdstip.

De kosten voor deze avond zijn € 15,00 per persoon (excl. drankjes).  Alleen contant afrekenen is mogelijk! De fooienpot zal deze avond ook niet ontbreken.

VOL = VOL dus wees er vanaf 19 oktober snel bij!