Kookcafé bij s.v. Zevenhoven een daverend succes

Het idee ontstond enkele maanden geleden bij de jeugdcommissie van sportvereniging Zevenhoven en zondag 11 november was het dan zo ver; de kantine werd omgetoverd tot een prachtig kookcafé. In een geweldige ambiance werd een heerlijk driegangendiner aangeboden aan de in totaal 120 gasten.

Bron foto: Wim Kweekel

Chef-kok Robin Verlaan had vandaag de leiding in de keuken en hij kreeg ondersteuning van vijftien enthousiaste jeugdleden. Zij verzorgden het opnemen van de bestellingen, assisteerden bij het maken van de gerechten en serveerden het eten en drinken aan de gasten.

Bron foto: Wim Kweekel

‘Binnen één dag waren we al volgeboekt!’, vertelt een enthousiaste Nicole Kragtwijk, een van de initiatiefnemers van het event. ‘Het kookcafé was echt een schot in de roos, en wat zijn we blij met de hulp van Robin Verlaan! En uiteraard zijn we supertrots op onze jeugdleden die hebben meegeholpen aan dit succes.’.

De gasten werden op hun wenken bediend en gingen allemaal tevreden naar huis. De opbrengst van de avond wordt gebruikt voor een renovatie van de keuken in de kantine. Een extra bedankje gaat uit naar de sponsoren lekkereigenwijz.nl, liefzillustratie.nl en Jos van der Pijl!

De overige foto’s zijn via deze link te bekijken!