De officiƫle website van

Kom opdagen voor je vrijwilligerstaken

Beste leden en ouders,

Nu het seizoen onderweg is hebben we al een aantal mooie zaterdagen achter de rug, helaas zijn er nog veel leden of ouders die niet komen opdagen in de kantine. We hebben jullie hulp echter hard nodig om de kantine draaiende te houden.

Tot eind december is alles ingevuld en om teleurstelling te voorkomen heeft iedereen nu persoonlijk een e-mail gehad als je ingedeeld bent. Kijk ook regelmatig op je voetbal.nl app, daar komt ook een melding binnen. Let er wel op: als je een dienst op ruilen zet dat de dienst jouw verantwoordelijkheid blijft tot iemand anders ingeschreven staat. We begrijpen dat tijd soms schaars is, maar met een kleine moeite kunnen we samen veel bereiken!

Daarom willen we jullie nogmaals vragen om jezelf in te plannen voor kantinediensten, keukendiensten of bestuursdiensten via de voetbal.nl app. Het is makkelijk, snel en je kunt zelf kiezen wanneer het jou het beste uitkomt of met wie je dit samen wilt doen. Samen dragen we bij aan een soepel verlopende planning en voorkomen we last-minute tekorten.

Dank voor jullie medewerking.