Kampioenswedstrijd JO17 op zaterdag 14 mei

Aanstaande zaterdag kan onze JO17 kampioen worden in de thuiswedstrijd tegen Kickers ’69 JO17. Met nog drie wedstrijden te gaan hebben de mannen nog één punt nodig, maar het programma is niet makkelijk. Kickers ’69 is namelijk de nummer 2 op de ranglijst en zij moeten dus winnen om nog in de race te blijven voor het kampioenschap.De JO17 kent tot nu toe een vrijwel vlekkeloze 2e fase van het seizoen. Het team won 12x en speelde slechts 1x gelijk, dat was thuis tegen MMO, de nummer 4 van de ranglijst.Naast dat de mannen goed presteren in de competitie maken ze momenteel ook een geweldige individuele ontwikkeling door, waarbij een aantal spelers zelfs al aan speelminuten in de selectie heeft mogen ruiken. Het is dan ook de verwachting dat het grootste deel van dit team binnen een paar jaar de overstap zal maken naar de selectie.De wedstrijd begint zaterdag 14 mei om 14:30 uur op ons 1e veld en de mannen kunnen alle support goed gebruiken! Alle ingrediënten zijn in ieder geval aanwezig voor een fantastische voetbalmiddag.