De officiƫle website van

Kabouters sluiten seizoen af

Aan de hand van trainers Alex, Joost, Marco & Marco hebben de kabouters afgelopen zaterdag de laatste training van het seizoen gehad. Gedurende deze training werden de nieuwe doelen gretig gebruikt. Met 21 enthousiaste jongens en meiden was ook deze training druk bezocht. Wekelijks staan er zulke aantallen op het veld en mede dankzij de jarenlange inspanning van de kabouter begeleiders beschikken we volgend jaar over 2 JO8 teams en JO9, JO10 en JO11 teams. Het was alweer lang terug dat we zo ruim zaten in onze jeugdleden en zo blijven de kaboutertrainingen onmisbaar binnen onze vereniging. Om het plezier van de kabouters nog verder te vergroten zijn er gesponsord door de club van 100 weer 2 nieuwe kabouter doelen aangeschaft, dank daarvoor.