Jubileumsite SV Zevenhoven online!

In de afgelopen weken is de jubileumcommissie druk bezig geweest om een jubileumsite voor ons aankomende Jubileumweekend op te zetten. De jubileumsite is te vinden onder het volgende adres: www.svzevenhoven.nl/jubileumweekend. En ook via de banner in de rechterkolom op de ‘gewone’ site.

Op de jubileumsite is allerlei informatie te vinden over het jubileumweekend. Zodra er meer informatie over het weekend bekend wordt, zal dit dan ook op deze site vermeld worden. Tevens is voor ons jubileumjaar een speciaal jubileumlogo ontwikkeld, welke prominent op de jubileumsite naar voren komt. Dit jubileumlogo zal het komende jaar in alle uitingen omtrent het jubileumweekend gebruikt gaan worden.

Verder is het mogelijk om je op de jubileumsite aan te melden voor de reünieavond, een VIP-tafel te bestellen of om je aan te melden als vrijwilliger.

Als laatste rest ons te melden dat er ook een Facebook pagina voor ons Jubileumweekend is opgezet. Op deze Facebook pagina zullen ook de laatste nieuwtjes verschijnen, maar is het ook mogelijk om oud-leden met onze club in contact te brengen waardoor zij op de hoogte worden gebracht van de reünieavond op 3 juli 2015. Meld je dan ook aan voor deze Facebook pagina!