JO-7, nieuw team, nieuw seizoen en nieuwe doelen!

In seizoen 2018-2019 zijn er meer dan 20 kabouters vol enthousiasme gaan voetballen. Hieruit zijn in seizoen 2019-2020 de JO-9 en JO-7 ontstaan en is er nog steeds een grote groep kabouters!
De JO-7 speelt om de week een wedstrijd in een onderlinge competitie met buurtverenigingen. Speciaal voor de JO-7 is er een 4 tegen 4 vorm op een kwart veld met speciale doelen van 3 bij 1 meter om zoveel mogelijk meevoetballen en scoren te stimuleren. De Club van 100 heeft eind vorig jaar een tweetal doelen besteld voor deze wedstrijden en natuurlijk voor de trainingen van de (jongste) jeugd!
Afgelopen zaterdag werd de eerste wedstrijd gespeeld op deze doelen door de JO-7 tegen TAVV. En veel gescoord werd er! Voor de mensen die SVZ een warm hart toedragen houden we het op 16-16 😉.
Club van 100, super bedankt!