Jeugdnieuws

Het seizoen is voor onze jeugd alweer (ruimschoots) begonnen. Met ruim 120 kinderen proberen we er iedere week voor iedereen weer een feestje van te maken op en rondom het veld. Gelukkig hebben we een goede bezetting in het jeugdbestuur en vele enthousiaste vrijwilligers die in meer of mindere mate iets voor onze jeugd doen. Zeker mogen we ons gelukkig prijzen met het groot aantal trainers en leiders die meerdere keren per week de jeugdspelers iets proberen te leren en met veel plezier ondersteuning bieden. We mogen trots zijn als vereniging met zo’n betrokken achterban! Maar met alle leuke dingen die we als vereniging doen voor onze leden, hebben we nooit vrijwilligers genoeg. Mocht je willen helpen, laat het ons weten!

Binnen het jeugdbestuur heeft er ook een aantal wijzigingen plaatsgevonden. De vernieuwde samenstelling kun je hier in detail terugvinden. Natuurlijk speciale dank voor Jacco Schoonenwolf die na bijna 10 jaar in het jeugdbestuur (waarvan meer dan de helft als jeugdvoorzitter) het stokje aan ondergetekende heeft overgedragen en nu de verantwoording draagt voor sponsoring. Met de huidige bezetting hebben we een sterk en enthousiast team die de vele activiteiten en evenementen in goede banen kunnen leiden!

Dit seizoen wordt de complete jeugd in het nieuw gestoken; zowel nieuwe tenues als nieuwe club sweaters. Onze voormalige jeugdvoorzitter, inmiddels dus verantwoordelijk voor sponsoring, heeft ervoor gezorgd dat er bij ieder team een enthousiaste sponsor op het shirt komt te staan. Super dank aan Jacco en natuurlijk met name aan al deze sponsoren!

De levering van de nieuwe spullen heeft helaas even op zich laten wachten, waardoor de kick-off in oorspronkelijke vorm geen doorgang heeft kunnen vinden. Inmiddels zijn alle materialen binnen en worden op dit moment bedrukt, om de eerder benoemde sponsoren goed zichtbaar te maken. Op zaterdag 15 oktober kunnen de nieuwe sweaters en tenues worden opgehaald. Jullie, de trainers en leiders worden hier separaat over geïnformeerd.

Ook dit seizoen hebben we een volle agenda met leuke activiteiten. Zo zullen we onder andere een eredivisie wedstrijd gaan bezoeken, wordt er weer een sfeer-actie opgezet voor één van de derby’s, hebben we bij alle thuiswedstrijden een pupil van de week en hebben we natuurlijk het jaarlijks terugkerende voetbalkamp. Kortom, veel te beleven bij onze mooie club!

Tot snel langs de lijn!

Emil Bos