Jeugdnieuws (maart 2023)

De competitie van het seizoen 2022-2023 is nog in volle gang. Voor de jongste leden gaat de vierde fase beginnen van de competitie, de wat oudere jeugd is gestart met de tweede of derde fase.

We zijn 2023 goed gestart met het traditionele oliebollentoernooi in Sporthal De Vlijt. Onder leiding van Nick Mooren, Stan Brouwer en Petra van Lith hebben ruim 85 jeugdleden in toernooivorm met en tegen elkaar gevoetbald in de zaal. Een zeer geslaagde dag, deze gaan we komend jaar zeker weer herhalen!

Daarnaast heeft de jeugdhoek een upgrade gekregen met een mooie visual op de muur, een nieuwe bank, de voetbaltafel is opgeknapt en de tafeltennistafel staat er weer. Tevens zal spoedig de televisie weer worden opgehangen. Kortom, een mooie plek in de kantine voor onze jeugd.

Voor de komende weken en maanden hebben we nog verschillende evenementen gepland staan voor onze (toekomstige) jeugdleden. Zo zullen we op 2 april de wedstrijd FC Utrecht – Volendam gaan bekijken in stadion De Galgenwaard. Aan enthousiasme hiervoor was geen gebrek, binnen 2 dagen waren we uitverkocht én hebben we een ruime reservelijst mocht er iemand onverhoopt afvallen. Super goed nieuws en zeker voor herhaling vatbaar!

Drie andere evenementen zijn er met name gericht op nog meer jeugd enthousiast te maken om lid te worden van onze prachtige vereniging. Eind vorig jaar hebben we (Leon en ondergetekende) met de begeleiding van ieder team het eerste half jaar geëvalueerd en begin april kijken we samen met hen richting komend seizoen. Om zoveel mogelijk teams samen te kunnen stellen, hebben we natuurlijk zoveel mogelijk jeugdleden nodig.

• Op zaterdag 25 maart wordt er speciaal een ochtend georganiseerd voor geïnteresseerde meisjes in de groepen 3 en 4. Flyers worden hiervoor gemaakt en uitgedeeld op De Diamant, aanmelden kan via jeugdvoorzitter@svzevenhoven.nl.
  • Op maandag 17 april zullen groep 3 tot en met groep 8 van de Diamant in plaats van gym een voetbalclinic gaan volgen bij ons op de club om hen enthousiast te maken.
  • Op zaterdag 29 april wordt er een meisjesvoetbaldag georganiseerd, hierover volgt snel gedetailleerde informatie

Aanmelden bij onze vereniging kan via de website via Aanmeldingsformulier leden. Op basis van de clinic en evenementen verwachten we veel aanmeldingen!

We zorgen ervoor dat vóór het einde van het seizoen de voorlopige teamindelingen zijn gecommuniceerd.

Als afsluiting wil ik graag Wendy Buskermolen bedanken voor de jarenlange inzet voor de oliebollenverkoop op oudjaarsdag. Samen met Judith van Diemen was Wendy jarenlang de dragende kracht achter deze verkoop. Wendy heeft aangegeven dat afgelopen keer haar laatste was en Judith een ander maatje gaat zoeken hiervoor. Wendy dank voor je inzet en bijdrage hierin, er komt snel iets moois jouw kant op als dank.

Tot snel langs de lijn!

Emil Bos