De officiƫle website van

Jeugdnieuws (december 2022)

De eerste helft, of tweede kwart, van het seizoen zit er alweer bijna op. Een mooi moment om (kort) terug te blikken en met name vooruit te kijken op al het moois wat nog komt!

Op 15 oktober is onze complete jeugd en begeleiding volledig in het nieuw gestoken; nieuwe tenues, nieuwe clubsweaters voor de spelers/speelsters en de trainers/trainsters zijn voorzien van nieuwe trainingspakken. Dit hadden we natuurlijk niet mogelijk kunnen maken zonder sponsors, zij zijn die dag dan ook samen met het team op de foto gezet en hier worden de posts van geplaatst inmiddels! Er zijn nog een paar nabestellingen onderweg, deze gaan we in het nieuwe jaar snel uitleveren.

De grote clubactie heeft weer plaatsgevonden en onze jeugdleden zijn vele deuren langs gegaan om loten te verkopen, met veel succes! Kevin van den Bos, Ivana van Veen en Renzo van der Meer hebben de meeste loten verkocht, zij zijn inmiddels bezocht door de organisatie met een mooie prijs. De JO10-1 had als team de meeste loten verkocht, zij zullen begin januari een leuke activiteit gaan ondernemen.

Op vrijdag 2 december heeft Sinterklaas met z’n pieten de kantine van SV Zevenhoven bezocht voor onze jeugd tot en met de JO10. Na een spannende, drukke en leuke middag ging iedereen met een leuk cadeau en voldoende pepernoten en lekkers weer naar huis. Super veel dank aan Melanie, Marcha en Brigitte die ook dit jaar zichzelf wederom hebben overtroffen, samen met vele hulpouders!

Op 15 december evalueren we met alle leid(st)ers en train(st)ers de eerste helft van het seizoen en blikken we vooruit naar de tweede helft en ook al voorzichtig naar komend seizoen. Bijvoorbeeld welke spelers alvast (deels) mee gaan trainen met een ouder team, welke vrijwilligers zijn bereid ook volgend seizoen een steentje bij te dragen, etc. De jeugd heeft en toekomst en daar kunnen we niet vroeg genoeg mee beginnen!

Binnenkort zal de jeugdhoek in de kantine verder onder handen worden genomen, gaan we een Eredivisiewedstrijd bezoeken, maar eerst op 6 januari hebben we het oliebollentoernooi in Sporthal De Vlijt (hierover volgt meer informatie). Kortom, voldoende te beleven voor onze jeugd.

Tot snel langs de lijn!

Emil Bos