Jacco Domburg gekozen tot vrijwilliger van het jaar 2020

Tijdens de digitale nieuwjaarsbijeenkomst van de gemeente Nieuwkoop is via een filmpje bekendgemaakt voor wie de vrijwilligersprijzen 2020 zijn. Onze eigen Jacco Domburg is gekozen tot vrijwilliger van het jaar 2020!

Op 29 december werd Jacco door wethouder Gerben van Duin op zijn woonadres verrast en kreeg hij – op gepaste afstand – een fraai bronzen beeldje overhandigd. Jacco ontvangt de prijs vanwege zijn veelzijdige inzet bij een aantal organisatie in Zevenhoven. Bij onze vereniging is hij onder andere actief als barmedewerker, lid van de bouwcommissie, voetbalkamp- en sportdag begeleiding en heeft hij de pubquiz georganiseerd. Daarnaast is Jacco actief bij de Mudrun (mede-initiatiefnemer en -uitvoerder), Dorpsraad (bestuurslid) en de Protestantse Kerk van Nederland (leiding jeugdclub, organiseren jeugdevenementen, helpt bij beamerdiensten en livestreams).
Met de keuze voor Jacco spreekt het Comité Vrijwilligersprijs Nieuwkoop ook haar waardering uit voor de inzet van de vele andere vrijwilligers die de gemeente Nieuwkoop rijk is.

Jacco, namens SV Zevenhoven, van harte gefeliciteerd met je benoeming tot vrijwilliger van het jaar 2020!