De officiƫle website van

Inschrijving vrijwilligerstaken geopend

De vrijwilligerscommissie is al druk bezig met het aankomende seizoen en heeft al heel wat taken klaargezet, waarop ingeschreven kan worden. Hier komen de komende weken nog wat taken bij wanneer er meer duidelijkheid is over het programma van de eerste weken. Kijk alvast welke taak je leuk lijkt en schrijf je in, zodat je niet ingedeeld wordt op een moment dat het jou niet uitkomt! Meer informatie over het vrijwilligersbeleid vind je op deze pagina.

In de Voetbal.nl app is ook in te zien hoeveel punten jij dit seizoen dient te halen. Hoewel dit is bijgewerkt kan het zo zijn dat het nog niet bij iedereen klopt, bijvoorbeeld wanneer je een nieuwe seizoenstaak gaat doen. Mocht het aantal punten niet kloppen of heb je andere vragen, neem contact op met vrijwilligers@svzevenhoven.nl!