Inschrijving voetbalkamp 2019 geopend!

Het is vanaf vandaag mogelijk om je in te schrijven voor voetbalkamp 2019! Let op: dit kan t/m zaterdag 8 december 2018!

De inschrijfformulieren worden deze week uitgedeeld aan alle jeugdleden. Liever digitaal invullen? Download het formulier hier: Inschrijfformulier voetbalkamp 2019. We hopen weer veel inschrijvingen te mogen ontvangen!

Locatie
In 2019 zullen we verblijven in de groepsaccommodatie De Roerdomp in Westelbeers.
Benieuwd naar de locatie? Neem dan een kijkje op www.deroerdomp.nl.

Waarom is de inschrijving  dit keer eigenlijk zo vroeg? Lees het hier:

Beste jeugdleden en ouders,

Voetbalkamp 2019 lijkt nog ver weg, maar voor je het weet is het zover! We zijn momenteel druk bezig met alle voorbereidingen en hebben er alweer onwijs veel zin in.

Aangezien ons jeugdledenaantal het afgelopen jaar iets is afgenomen, is het de vraag of we voetbalkamp kunnen behouden zoals voorheen, oftewel een pupillen- én een juniorenkamp. We doen ons uiterste best om voetbalkamp in de huidige vorm voort te zetten, maar dit moet wel haalbaar zijn.

Om tijdig te weten waar we aan toe zijn, en zodat we (indien nodig) onze reservering van de accommodatie nog kunnen wijzigen, hebben we besloten om de inschrijving van voetbalkamp 2019 te vervroegen.

In principe is de indeling van voetbalkamp 2019 als volgt:

* Zaterdag 20 juli t/m dinsdag 23 juli: Pupillen (Kabouters vanaf 5 jaar, JO9, JO11, MO13 en JO13)

* Dinsdag 23 juli t/m zaterdag 27 juli: Junioren (MO15, JO16 en jeugdleden uit de seniorenteams)

Indien uit het aantal inschrijvingen blijkt dat het niet haalbaar is om met twee groepen op kamp te gaan, dan zullen de groepen samengevoegd worden. Dan gaan alle pupillen én junioren het eerste deel van de week op kamp (za t/m di-woe).

Gelukkig kunnen we wel melden dat we al een heel aantal inschrijvingen van de jeugdleden uit de seniorenteams hebben ontvangen, en dat de kans daardoor groter is dat de huidige vorm van voetbalkamp blijft bestaan.

We willen jullie vragen om uiterlijk zaterdag 8 december het inschrijfformulier in te leveren. Half december zitten we met alle leiding bijeen om een besluit te nemen. Vóór 1 januari krijgen jullie bericht hoe voetbalkamp 2019 eruit komt te zien. Dan zullen jullie ook pas een verzoek tot betaling ontvangen.

Hopelijk hebben we jullie voor nu voldoende geïnformeerd. Mochten er nog vragen zijn, neem dan contact op met Mariska Aartman (06 30 37 22 60) of Angel Binnekamp (06 42 07 19 83).

We kijken uit naar jullie inschrijvingen! Om er volgend jaar weer een fantastisch voetbalkamp van te maken!

Hartelijke groet, Namens de voetbalkampleiding

Angel Binnekamp