Informatie voetbalkamp 2020

De pupillen en junioren gaan tegelijk op kamp van 19 t/m 22 juli
Al jaren organiseren wij het voetbalkamp voor de jeugd, waarin wij de verdeling maken tussen de pupillen en junioren. Helaas door de afname van het aantal jeugdleden hebben we moeten besluiten om de groepen bij elkaar te voegen. Dit betekent dat de pupillen en junioren in 2020 tegelijk op kamp gaan. Uiteraard gaan wij hier het kamp geheel op aanpassen, zodat alle jeugdleden kunnen genieten van een fantastische week!

Ook nieuw dit jaar is dat de jeugdleden niet op zaterdagmiddag, maar op zondagmiddag zullen vertrekken. En in plaats van dinsdagavond op woensdagavond thuis zullen komen.

SV Zevenhoven introduceert: hét seniorenkamp!
Aangezien de pupillen en junioren tegelijk op kamp gaan, en we de locatie voor een week huren, is er ruimte voor iets nieuws! Namelijk hét seniorenkamp.

Op basis van de antwoorden uit de enquête hebben we een goed beeld gekregen of er animo is voor een seniorenkamp. En dat is er, want we hebben veel positieve reacties ontvangen. Daarom gaat volgend jaar het seniorenkamp daadwerkelijk plaatsvinden. We nemen alle input vanuit de enquête mee om een spectaculair programma in elkaar te zetten.

Het seniorenkamp is van donderdagavond 23 juli (opening +- 20:30 uur) t/m zondagochtend 26 juli.

Locatie
Volgend jaar zullen we verblijven in groepsaccommodatie Klonie in Ellertshaar. Een hele mooie locatie, waar we al eens eerder zijn geweest. Benieuwd naar de locatie? Bekijk de website.

Inschrijving
Omdat we voor beide kampen veel voorbereidingen moeten treffen, zullen we de inschrijving vervroegd openen. Voor nu de vraag om onderstaande data alvast in jullie agenda te noteren. Meer informatie volgt binnenkort!

– Jeugd: zondag 19 juli t/m woensdag 22 juli
– Senioren: donderdag 23 juli t/m zondag 26 juli

Voor vragen kun je contact opnemen met Angel Binnekamp via 06-42071983 of angelbinnekamp@hotmail.com.