In memoriam – Co Wouters

Afgelopen woensdagmiddag bereikte ons het droeve bericht, dat ons trouwe lid en supervrijwilliger Co Wouters (82) is overleden.

Co was al geruime tijd ziek, doch de laatste tijd knapte hij toch weer wat op, en was wederom veelvuldig (oftewel iedere dag…) op onze club te vinden voor allerlei klussen binnen- en buiten.

Sinds ik betrokken ben bij SV Zevenhoven, was Co al als vrijwilliger aan de club verbonden. Precies zoals zijn karakter was…nooit opvallend, nooit klagen, altijd op de achtergrond zijn werk doen en met de nodige droge humor, die hem zo kenmerkte. Je kon altijd van hem op aan.

SV Zevenhoven (en vooral zijn makkers van de onderhoudsploeg) zal hem vreselijk gaan missen. We wensen de Fam. Wouters heel veel sterkte toe de komende tijd.

In verband met de huidige Corona maatregelen, is het helaas niet mogelijk om afscheid te nemen van Co en de familie persoonlijk te condoleren, dus wil ik voorstellen om aan Co toch een passend afscheid te geven en in het dorp langs de weg te gaan staan, en te applaudisseren als de rouwstoet passeert. Als iedereen netjes de 1,5 meter in acht neemt, dan kan er een mooi lint ontstaan!

Het exacte tijdstip hiervan en een eventuele plaats/route volgt zo spoedig mogelijk.

René van Zon
Voorzitter SV Zevenhoven