Hervatting trainingen heren & vrouwen senioren

Nu het sporten in groepjes van maximaal 4 personen onder voorwaarden weer is toegestaan, heeft het bestuur besloten om dit bij SV Zevenhoven in gang te gaan zetten.

“Waarom kon dit dan niet eerder?” zullen velen zeggen, welnu, daar valt wat voor te zeggen, doch de maatregelen, die we in eerste instantie moesten treffen in combinatie met het toenemende aantal corona gevallen, heeft ons doen besluiten om een volgende persconferentie af te wachten, waarop inderdaad het aantal van 4 naar 2 personen werd teruggebracht. Maar nu dit weer teruggedraaid is en iedereen staat te popelen om weer op het veld te staan, gaan we de draad weer op pakken, doch (na overleg met de Gemeente Nieuwkoop) onder de volgende voorwaarden:

• Er wordt in groepjes getraind met maximaal 4 personen per groepje.
  • Geen contact tijdens de trainingen (geen partijvorm), dus binnen het groepje blijft men op 1,5 mtr van elkaar.
  • Op het veld moeten vakken per groepje worden gemaakt (lint, pilon of iets dergelijks), waarin een groepje moet blijven.
  • Dit groepje blijft voor alle trainingen de weken en/of periode hierop volgend altijd hetzelfde!
  • Groepjes mogen niet met elkaar in contact voor- en na de trainingen. Dus niet na de training blijven hangen op het complex- en/of parking etc. Dus ook niet allemaal gezellig gelijk aankomen en dan bij elkaar gaan staan op de parking. Dit is écht cruciaal!
  • De kleedkamers- en clubhuis blijven gesloten.
  • Er dient een team-coördinator aanwezig te zijn, om alles bij de ingang in goede banen te leiden, zodat ieder groepje apart naar binnen kan en alle bovenstaande ‘gehandhaafd’ wordt.
  • De Gemeente zal hier normaliter op toezien, en aangezien we vanaf de openbare weg met alles wat we doen zichtbaar zijn, verwachten we de nodige discipline van onze leden.
  • Er mag gelachen worden.