Herinnering: Aanmelden scheidsrechterscursus pupillen en 11-tegen-11

Ons scheidsrechterskorps is in de afgelopen jaren flink kleiner geworden. Vaak horen we ook dat men geen wedstrijd wil of kan fluiten, omdat men dit nog nooit gedaan heeft. Eens moet natuurlijk de eerste keer zijn, maar als vereniging willen we eenieder hier graag bij helpen. Daarom willen wij voor alle geïnteresseerden een scheidsrechterscursus aanbieden voor zowel het pupillenvoetbal als 11-tegen-11.

We hebben al een aantal aanmeldingen voor de cursus spelbegeleider/pupillenscheidsrechter ontvangen als voor de cursus verenigingsscheidsrechter.

Geïnteresseerden kunnen zich melden bij Petra van Lith (06-52282622) of Erik Luijben (06-24902188). Afhankelijk van het animo zal bepaald worden of de cursus georganiseerd gaat worden. Mocht je niet geïnteresseerd zijn in de gehele cursus maar wel in een informatieavond omtrent het scheidsrechtersvak, laat dit dan ook bij ze weten.