De officiƫle website van

Herdenkingswedstrijd voor Stanley op 13 januari

Aanstaande zaterdag 13 januari speelt de JO17 tegen het Scala College een herdenkingswedstrijd als eerbetoon aan teamgenoot en schoolgenoot Stanley. De thuiswedstrijd begint om 11:00 uur. Leen, de opa van Stanley, zal de aftrap nemen en Jacco, de oom van Stanley, zal de wedstrijd fluiten.

Graag nodigen we jullie allemaal uit om te komen kijken, om op deze manier Stanley te herdenken en de jongens van de JO17 en het Scala College en de familie te steunen. We willen jullie vragen om ruim op tijd te komen, zodat jullie de veldopkomst en de aftrap niet missen.

Het zou mooi zijn als jullie je SVZ sjaal om willen doen. Mocht je deze niet hebben dan is een andere (voetbal)sjaal natuurlijk ook goed. Kleed je in ieder geval goed aan, want het zal koud zijn langs de lijn.