Help SVZ door de coronacrisis!

In deze rare tijd zijn we als vereniging bezig om ons hoofd boven water proberen te houden. Zoals al eerder gecommuniceerd zitten ook wij helaas met een derving van enkele tienduizenden euro’s. Wij zijn ons er van bewust dat er buiten SV Zevenhoven nog verschrikkelijk veel bedrijven zijn die met dezelfde zorgen zitten. Toch proberen we een beroep te doen op iedereen die onze mooie voetbalclub een warm hart toedraagt.

Normaliter zorgen voornamelijk onze trouwe sponsoren ervoor dat al onze leden kunnen sporten en het ze aan niks ontbreekt. In deze coronatijd worden juist deze ondernemers het zwaarst getroffen, we hopen via deze weg een beroep te doen op onze leden, supporters en mensen die SVZ het beste gunnen. Via deze crowdfunding proberen we ervoor te zorgen dat onze kosten wat gedekt worden en wij zijn ervan overtuigd dat we hier gezamenlijk doorheen gaan komen. Alle donaties zijn welkom en worden zeer gewaardeerd!

Hopelijk kunnen we vanaf het nieuwe seizoen weer genieten van een leuke pot voetbal en een goed feestje!

Klik hier rechts op de banner om te doneren