Help SVZ door de coronacrisis!

Twee weken geleden begonnen we aan onze crowdfundingsactie om SVZ door de coronacrisis te helpen. Binnen 24 uur was er voor € 1.970,00 aan donaties binnengekomen en in de dagen erna liep de teller op tot ruim € 3.000,00. Op dit moment komen er nog steeds donaties binnen en mogen we met dank aan jullie al € 3.385,00 bijschrijven. We willen een ieder die gedoneerd heeft nogmaals bedanken! Jullie financiële steun is momenteel erg belangrijk, aangezien we als vereniging veel inkomsten mislopen door een gesloten kantine en evenementen die geen doorgang mogen vinden. Het is fantastisch om te zien dat een ieder het beste voor heeft met onze club en dat hebben we afgelopen zaterdag ook kunnen zien tijdens de online bingo!

Voor een ieder die ook nog zijn financiële steentje wil bijdragen, dit kan nog steeds via deze link. Ook zijn hier alle donateurs te bekijken. Direct na het doneren wordt de teller bijgewerkt.

Klik hier rechts op de banner om te doneren