Gratis ballen Vriendenloterij

Anderhalf jaar geleden hebben we een belactie gehouden om zo veel mogelijk leden lid te maken van de Vriendenloterij. Een groot aantal leden gaf hier gehoor aan. Dit levert SV Zevenhoven sindsdien elk jaar een paar duizend euro op, omdat de helft van de opbrengst van de Vriendenloterij van onze leden aan onze vereniging wordt geschonken. De Vriendenloterij is erg blij met onze vereniging en heeft ons onlangs 30 nieuwe Derbystar ballen geschonken om hun dankbaarheid te tonen. Een prachtig gebaar! Mocht je nog geen lid zijn, dan is dit gebaar misschien net dat zetje in de rug om alsnog lid te worden van de Vriendenloterij. Je maakt daarmee kans op prachtige prijzen en, nog belangrijker, je steunt hiermee onze vereniging.