Freek van Leeuwen nieuwe trainer Zevenhoven 2

Freek van Leeuwen zal met ingang van het seizoen 2020-2021 de nieuwe trainer van Zevenhoven 2 zijn. De technische commissie heeft met Van Leeuwen de opvolger van Robert Swart gevonden en daarmee heeft Chris Snatersen voor volgend seizoen ook zijn nieuwe assistent.

“Graag wil ik mijzelf even voorstellen. Mijn naam is Freek van leeuwen en ben  getrouwd met José. We hebben samen een dochter en een zoon. Michelle woont samen met Jeroen, zij hebben een dochter Cato. Tom woont samen met Kim . Ik ben opgegroeid in Reeuwijk en daar nog steeds woonachtig. Mijn hobby’s zijn motorrijden, varen op de Reeuwijkse plassen en natuurlijk voetbal. Zelf heb ik vanaf mijn zevende jaar  bij CVC  Reeuwijk gevoetbald, een mooie voetbalclub waar ik alle jeugdelftallen heb doorlopen en uiteindelijk ook een aantal jaren  in de selectie heb gevoetbald.”

“Als voetballer was ik een echte liefhebber, hoewel ik in zowel in het eerste als tweede heb gevoetbald was het geen must om het eerste te halen, als ik maar kon voetballen vond ik het prima. Tijdens het gesprek bij SV Zevenhoven bleek zelfs dat een van de trainers waar ik onder heb mogen voetballen zich nog regelmatig bij SV Zevenhoven laat zien: dhr. Ben Möllers. Ik zal Ben dan ook vragen niet teveel details vrij te geven over mijn inzet tijdens de trainingen zonder bal.”

“De clubs waar ik als trainer heb mogen werken zijn CVC Reeuwijk (als jeugdtrainer, tweede elftal trainer, hoofdtrainer en als interim hoofdtrainer), WDS uit Driebruggen  (jeugd, tweede elftal trainer, assistent-trainer bij het eerste) en nu Rohda ’76. Daar train ik het tweede elftal, dit is het derde seizoen waarna we in goed overleg hebben besloten te stoppen bij Rohda ’76.”

“Tijdens het gesprek bij SV Zevenhoven kwam al snel naar voren dat het een rustige club is die langzaam maar zeker weer stappen naar boven wil maken, geen onrust of paniek, de club weet goed waar ze nu staan en daar wordt ook naar gehandeld.”

“Het tweede staat nu wat onderin de ranglijst, maar er is alle vertrouwen dat handhaving mogelijk is. Voor het komende seizoen is vooral het doel het team in rustiger vaarwater te brengen, oftewel voetballen rond de middenmoot en daarna proberen dit uit te bouwen.”

“Ik wens iedereen een sportief en succesvolle tweede seizoenshelft toe en tot volgend seizoen.”

Freek van Leeuwen