Fifatoernooi 2020

Gamend Zevenhoven noteer hem in de agenda; 13 maart 2020. Dan zal namelijk de 2e editie gehouden worden van het Zevenhovense FIFA kampioenschap, nadat Alec Buijs en Paul vd Bergh zich vorig jaar tot FIFA-koningen kroonden. Is het de hoogste tijd om te kijken wie er op dit moment de beste e-sporter van de vereniging is of zullen beiden mannen hun titel prolongeren?

Net als vorig jaar zijn wij een samenwerking aangegaan met ECVesports, deze zullen 6 Playstations 4 met FIFA 20 bij ons neerzetten. Daarnaast creëren we zelf ook nog een aantal mooie gameplekken.

Er zullen opnieuw 2 verschillende toernooien gespeeld worden. Vanaf 17:00 uur is het de beurt aan de jeugdleden (O8 t/m O17), waarbij wij uiteraard rekening houden met de verschillende leeftijden bij het indelen van de poule. Dit zal ongeveer tot 20:00 uur duren waarna het de beurt aan de senioren is.
Beiden toernooien beginnen met een poulefase van 3 potjes en zullen hierna opgesplitst worden in een winnaars & een verliezersronde. Hierdoor zal een ieder voldoende aan het gamen toe komen.

Voor de winnaar van het jeugdtoernooi hebben we ook alvast een plek gereserveerd bij het seniorentoernooi. Vorig jaar schopte de jeugdwinnaar het maar liefst tot in de finale.

Bij de jeugd mogen alle deelnemers ook nog een vriend / vriendin meenemen die ook een gooi wil doen naar de titel. Bij de senioren zetten we in eerste instantie de inschrijving alleen open voor Zevenhovenaren / leden van de club.

Leuk om te vermelden misschien, mocht er voldoende animo zijn onder de speelster van VR1 & VR2 zal er apart vrouwentoernooi gehouden worden & zal er dus ook iemand gekroont worden tot FIFA-Koningin.

Inschrijven kan door een mail te sturen naar; leonsvz@hotmail.com of door een bericht te sturen naar Leon Kampman (06-12521917). Het inschrijfgeld bedraagt voor de jeugd €5,- en bij de senioren €15,-. Naast de titel FIFA-Koning zullen er dit jaar ook mooie prijzen beschikbaar gesteld worden.

Aanmelden kan t/m woensdag 4 maart & vol = vol.

Wacht dus niet langer maar schrijf jezelf snel in!

Gedurende de avond zijn de bar & keuken uiteraard ook geopend.