FC Utrecht – FC Volendam, een uitje dat je niet wil missen!

We hebben het weer voor elkaar, in navolging van de bezoeken aan Sparta (2x), FC Volendam, ADO Den Haag en AZ gaan we dit seizoen een wedstrijd van FC Utrecht bezoeken met onze jeugdleden.

Op zondagmiddag 2 april speelt FC Utrecht om 14:30 tegen FC Volendam, de kans om gemeentegenoot Jens Toornstra, eredivisietopscorer Anastasios Douvikas, Derry John Murkin en assistkoning Carel Eiting in actie te zien in stadion Galgenwaard. Een sfeervol stadion op iets meer dan 30 minuten rijden van Zevenhoven.

Helemaal gratis is deze middag niet, maar we hebben de kaarten bij FC Utrecht wel voor een leuke prijs kunnen aanschaffen. Jeugdleden van SVZ betalen namelijk €12,50 per kaartje en volwassenen die mee willen naar deze wedstrijd betalen €20,-.

Voor dit bedrag regelen wij het vervoer en de wedstrijdkaarten. Ons streven is om een bus te regelen die om 13:00 uur wegrijdt van de parkeerplaats bij SV Zevenhoven. We verwachten omstreeks 17:00/17:30 uur weer terug te zijn in het dorp. Definitieve tijden zullen later gecommuniceerd worden.

Dit uitje is mede mogelijk gemaakt door de inzet van al onze jeugdleden bij de lotenverkoop van de Grote Clubactie.

Aanmelden voor dit leuke uitje kan vanaf nu door een mail te sturen naar: jeugdevenementen@svzevenhoven.nl. Vermeld hierbij naam, team & telefoonnummer van een thuisblijver. Jeugdleden en jeugdbegeleiders krijgen voorrang voor dit uitje, maar iedereen met interesse kan zich aanmelden.

Aanmelden kan tot en met 17 februari, aarzel dus niet te lang. Er is een beperkt aantal kaarten beschikbaar voor deze wedstrijd!

Foto: fcutrecht.nl