De officiƫle website van

EXCLUSIEF: Zevenhoven stapt over naar zondagvoetbal

In de afgelopen jaren zijn een groot aantal verenigingen om ons heen overgestapt van de zondag naar de zaterdag. Echter heeft dit er toe geleid dat er steeds meer zaterdagclubs zijn en dat de concurrentie is toegenomen. Hierdoor lijkt het op korte termijn lastig om promotie naar de derde klasse te bewerkstelligen. Het bestuur van SV Zevenhoven heeft daarom, in overleg met de technische staf en de selectie, besloten om met het eerste elftal over te stappen naar de zondag met ingang van het seizoen 2019-2020. Met ons jonge eerste elftal hoopt Zevenhoven volgend seizoen mee te doen om promotie in de zondag derde klasse.

Vanavond om 20:00 uur zal een afvaardiging van het bestuur aanwezig zijn in de kantine om de plannen toe te lichten.