EXCLUSIEF: Marcel Valk nieuwe hoofdtrainer van SV Zevenhoven

Marcel Valk wordt met ingang van het seizoen 2016-2017 de nieuwe hoofdtrainer van SV Zevenhoven. De 48-jarige Valk is woonachtig in Koudekerk a/d Rijn en momenteel trainer van ADO Den Haag Vrouwen.

Marcel Valk heeft als speler bijna 300 wedstrijden in het betaald voetbal gespeeld. Dit deed hij bij ADO Den Haag, RKC Waalwijk, Go Ahead Eagles, FC Volendam en Willem II. Bij laatstgenoemde club speelde hij ook nog 5 wedstrijden in de Champions League.

Na zijn actieve voetbalcarrière was Valk onder andere werkzaam als assistent-trainer bij Willem II, hoofdtrainer bij VV Koudekerk, assistent-trainer van ADO Den Haag Vrouwen en vervolgens sinds de zomer van 2014 hoofdtrainer van de ADO Vrouwen, waar hij eind dit seizoen dus afscheid van neemt.

marcelvalk