SVZ Winterdinner

Voorbeeld

Op zondag 7 november zal onze voetbalkantine weer omgetoverd worden tot een echt restaurant. Het SVZ Winterdinner (voorheen kookcafé) waar een aantal van onze jeugdleden je een heerlijke avond zullen bezorgen.

Je krijgt in ons restaurant een plaats aangewezen door onze gastheren en gastvrouwen, waarbij je wordt voorzien van een drankje en uiteraard wordt er met liefde en passie gekookt. Onder leiding van chefkok Robin Verlaan zullen onze jeugdleden je verrassen met een voortreffelijk driegangendiner in een winterse ambiance.

Er kan gereserveerd worden voor twee tijden:

1e ronde van 16.30 uur – 18.00 uur
2e ronde van 19.00 uur –  20.30 uur

Reserveren kan vanaf zaterdag 23 oktober 09.00 uur door het sturen van een app naar Nicole Kragtwijk.(06-23673004). Vermeld hierbij je naam, het aantal personen en voorkeur van tijdstip.

De kosten voor deze avond zijn € 17,50 per volwassenen, welke je vooraf dient te voldoen. De drankjes op de avond zelf kunnen per pin afgerekend worden.

Vol = vol, dus wees er snel bij!

Datum Tijd
7 november 2021 16:30