Enthousiaste speelsters gezocht voor onze MO17!

Voor onze MO17 (seizoen ’22/’23) zijn wij op zoek naar speelsters! Het huidige team bestaat uit enthousiaste meiden die graag willen voetballen, maar ze kunnen nog wel wat extra versterking gebruiken. Op dit moment ziet het ernaar uit dat de meiden volgend seizoen 9 tegen 9 gaan spelen. Dit is een nieuwe wedstrijdvorm geïntroduceerd door de KNVB. Maar wanneer er genoeg meiden zijn, zullen ze ‘gewoon’ 11 tegen 11 spelen.

Voetbal jij graag en ben je op zoek naar een leuke club? Kom eens kijken bij SV Zevenhoven! En vind jij behalve voetbal ook gezelligheid erg belangrijk? Dan zijn jij en onze MO17 misschien wel dé perfecte match!

Wat bieden wij?
– Een gezellig team van meiden tussen de 13 en 16 jaar
– Leerzame trainingen (1 of 2 keer per week, in overleg)
– Wedstrijden op de zaterdagen
– Goede begeleiding
– Een geweldige club met uitstekende sfeer
– Ieder jaar meerdere leuke activiteiten en evenementen

Kom je graag kennismaken? Neem dan contact op met Jacco Schoonenwolf via 06-24229726.