De officiƫle website van

Eindelijk zaterdag

Eindelijk was het dan zover vandaag was ik pupil van de week. Om kwart voor 1 was ik in de kantine waar ik werd verwelkomt door een grappige man met een raar brilletje (Dolf). Even later kwam ook de trainer van het 1e me een hand geven en mocht ik mee naar de bestuurskamer. Daar was de bespreking voor de wedstrijd tegen Zeewolde toen dit was afgelopen mocht ik in de kantine nog even wachten. Even later werd ik opgehaald door iemand die zei dat hij vanmiddag mijn papa zou zijn (Broeko). Toen ging ik mee naar de kleedkamer waar het elftal zich aan het omkleden was. Omgekleed gingen we daarna naar het veld om de warming-up te mogen meedoen wat erg leuk was met papa Broeko. Toen dit was afgelopen gingen we terug naar de kleedkamer.

Om half 3 mocht ik met de wedstrijdbal en de scheidsrechter en de elftallen het veld op dit was wel heel erg spannend. daar mocht ik proberen een doelpunt te maken bij de keeper van de tegenstander en de bal ging erin wat achteraf ook het enigste doelpunt zou zijn voor Zevenhoven. Helaas stonden we na de 1e helft achter met 0-1 in de rust werd er verteld dat er meer acties gemaakt moesten worden.

Na 90 minuten was het afgelopen en helaas heeft Zevenhoven geen doelpunten gemaakt. In de kantine moest ik wachten tot ik de bestuurskamer binnen mocht gaan. Samen met papa en mama gingen we naar binnen waar ook die grappige man weer was met nog meer mensen. Daar kregen we allemaal wat drinken en ik ook nog een patatje en er werd gevraagd wat ik allemaal leuk vond hierna mocht ik een bal met allemaal namen erop hebben. Ik heb een hele leuke middag gehad en wil iedereen dan ook bedanken en met name Dolf, papa Broeko, de voorzitster, de selectie, de trainer en natuurlijk SVZ en iedereen die ik vergeten ben om dit voor mij te doen.

Groetjes Ivana van Veen