Eerste Vriendinnendag SVZ geslaagd

Het jeugdbestuur van SV Zevenhoven organiseerde afgelopen zaterdag een Vriendinnendag. Meiden uit de gehele jeugd van SVZ kwamen met hun vriendinnen naar de club om deel te nemen aan een clinic. Zij werden begeleid door speelsters uit het dameselftal en ADO den Haag-speelster Hélène Heemskerk.
DSC_8833
De circa 50 meiden werden onderverdeeld in vier verschillende leeftijdsgroepen. Na het afwerken van de warming-up, die de vrouwen van ADO ook voor wedstrijden toepassen, kon er begonnen worden aan het trainingscircuit. Dit circuit bestond uit vier verschillende onderdelen; een partijvorm, penaltyschieten op dameskeepster Linda, een estafette en een dribbelspel.

Na een korte pauze was het tijd voor een toernooitje binnen de leeftijdsgroepen. De meiden deden allemaal fanatiek mee en na een tijd mengden zelfs de begeleidsters van deze ochtend zich in de partijvormen. De dag werd afgesloten met de finale van het penalty schieten. De winnaars hiervan waren Ruby van den Haak en Ivana van Veen.
Na afloop kregen alle meisjes en de begeleiders een mooie goodiebag mee naar huis, gesponsord door Hegron Cosmetics, Intersport, ADO Vrouwen en Belle et Beau.

We kunnen terugkijken op een hele geslaagde dag met mooi weer en verschrikkelijk enthousiaste deelneemsters. Via deze weg willen we graag Hélène, de begeleiders van Dames 1, de andere vrijwilligers, sponsoren en natuurlijk alle deelneemsters van harte bedanken!

De foto’s van de Vriendinnendag zijn via deze link te bekijken.