Doelpuntloos gelijkspel bij Siveo – Zevenhoven

Zevenhoven heeft de tweede wedstrijd om de RTV Lokaal Bokaal met 0-0 gelijk gespeeld tegen Siveo. Dat er niet gescoord werd mag eigenlijk een wonder wezen, want beide ploegen kregen genoeg mogelijkheden. De beste kansen waren voor Zevenhoven, maar het vizier van de aanvallers stond niet op scherp. Aanstaande dinsdag speelt Zevenhoven zijn laatste poulewedstrijd. Dan speelt het om 20.00 uur in Langeraar tegen Altior. Tevens is het een weerzien met Zevenhovenaren Jan Wouters en Marco Pellegrom. Bij een overwinning plaatst Zevenhoven zich voor de finale van de RTV Lokaal Bokaal en mogelijk volstaat ook een gelijkspel als Siveo niet met al te grote cijfers van Sportief wint.

Opstelling Zevenhoven: Mylo van Leeuwen; Bart v/d Broek (71. Arno van Mever), Joost Valstar, Koen Aartman, Sander de Boer; Leon Kampman (31. Jesper Rijneker), Arno van Mever (33. Erik Luijben), Robin Leliveld, Rory Klijn (31. Mitchel Pijpers); Frank Koelewijn (71. Leon Kampman), Berry Peters