Derde nederlaag op rij voor Zevenhoven

Zevenhoven heeft zijn derde nederlaag op rij geleden. In Zegveld werd met 4-1 verloren van Siveo. In de beginfase zag het daar niet naar uit. Zevenhoven kwam voortvarend uit de startblokken en nam door een schitterend doelpunt van Ruben Plaisier na goed voorbereidend werk van Albert van Dieyen en Berry Peters een 0-1 voorsprong. In de loop van de eerste helft kreeg de thuisploeg grip op de wedstrijd en werd het een aantal keer gevaarlijk bij corners. Desondanks wist de ploeg van Chris Snatersen met een 0-1 voorsprong de rust te halen. In de tweede helft wist Siveo binnen enkele minuten de wedstrijd volledig te keren en een 2-1 voorsprong te nemen. Halverwege de tweede helft werd het ook nog 3-1 en in de slotminuut werd de eindstand nog op 4-1 bepaald. Zevenhoven is door deze drie nederlaag gezakt naar de negende plaats op de ranglijst. Volgende week volgt de thuiswedstrijd tegen Woubrugge.

Opstelling Zevenhoven: Jordy Aartman; Jeroen Haverkamp (75. Bart v/d Broek), Daan Brouwer, Albert van Dieyen, Berry Peters; Raymond Wens, Wesley Fransen, Erik Luijben (70. Florian Koenders); Robin Leliveld, Mitchel Pijpers ©, Ruben Plaisier