De Papa, Partijen & Pizza-dag komt eraan!

Nog een week en dan is het zover, de vaderdag-activiteit bij SVZ.

Een naam die ook al het grootste deel van het programma verklapt, er gaan die middag namelijk allerlei verschillende partijspelen gespeeld worden met & tegen de vaders van de jeugdleden die zichzelf opgegeven hebben. Na afloop van deze verschillende partijtjes zal er voor een iedere deelnemer heerlijke pizza´s klaargemaakt worden, met hierbij ook een typisch Italiaans drankje.

Het complex zal ook omgetoverd worden tot die van een Italiaanse voetbalclub met hopelijk daarbij ook heerlijk zomerse Italiaanse temperaturen. De voorspellingen zien er in elk geval goed uit wat het weer betreft!

We willen de deelnemers vragen om zich om 14:45 uur te melden aan de aanmeldtafel in de kantine en daar ook het inschrijfgeld contant af te rekenen. De kosten voor deze middag zijn €15,- per koppel.
Het voetbaldeel bestaat uit een warming-up met daarna 4 verschillende spellen. Dit zal ongeveer tot 16:30 uur duren waarna de pizza-ovens al op temperatuur zijn en de drankjes koud liggen voor een gezellige ‘3e helft’. Waarbij de bar uiteraard ‘gewoon’ open is.

Tijdens deze 3e helft hebben we ook nog wat kleine prijsjes te verdelen, waaronder 1 voor het koppel die het leukst in Italiaanse sferen verkleedt is!

Dus trek die typische Italiaans outfit uit de kast, of scoor nog snel het Azuur blauwe shirt van de Italiaanse nationale ploeg en trek die aan. We zijn heel benieuwd hoe origineel jullie hierin zijn.

Mochten er verder nog vragen over deze dag zijn, dan kan er altijd contact opgenomen worden met Nicole Kragtwijk (06-23673004) of Leon Kampman (06-12521917).

Wij hebben er heel veel zin in, we hopen jullie ook!