De Amsterdamse Meisjes Voetbal Academie komt naar Zevenhoven

Vanaf aankomend seizoen komt de Amsterdamse Meisjes Voetbal Academie (AMVA) op vrijdagavond bij SV Zevenhoven trainen. De AMVA staat onder leiding van onze nieuwe vrouwentrainer Marcel Wagenhuis.

Wat is de AMVA?
De AMVA biedt talenten (van 9 t/m 19 jaar) een opleiding aan die op den duur een kans moeten krijgen bij een BVO. Maar eerlijk is eerlijk, je moet wél talent hebben. Bij de AMVA train je tussen talentvolle meiden, speel je mooie oefenwedstrijden en toernooien. En dan komt wellicht ook nog je droom uit…spelen bij een BVO. We hebben contacten met zeven BVO’s. Ook gaan we scouten en wellicht komen we wel bij jou terecht!

AMVA staat voor Amsterdamse Meisjes Voetbal Academie, voortgevloeid uit de Meisjes Talenten Trainingen en VT Meiden Voetbal Academie in Zuid-Holland. Sinds ons gesprek met de hoofdtrainer van een BVO Vrouwen mogen én willen we graag talentvolle meiden stage laten lopen bij deze club. Inmiddels zijn het aantal BVO’s uitgebreid naar zeven. En dat als Amsterdamse onderneming, maar de gunfactor is gauw gelegd. Alhoewel de BV gesitueerd is in Capelle aan de IJssel, is de werkplek gelegen in regio Amsterdam/Amstelland/Groene Hart.
Zoveel meiden zijn inmiddels geholpen om hun voetbaldromen waar te maken. Veel inspanningen zijn ervoor gedaan maar het resultaat is zo mooi dat iedereen inmiddels hun plek hebben gevonden, ongeacht welk niveau.

Wie zoeken we?
We zoeken nog meisjes die beter willen worden en geboren zijn tussen 2003 en 2012.

Open proeftraining
Wil je een open proeftraining meemaken? Meld je dan hier aan.